wtorek, 20 października 2015

Przyjaciele są naszymi małymi aniołami

Cześć!  Przychodzę do was dziś z trochę innym postem, ale mam nadzieje ze będzie galanty  (cala szkoła tak u mnie mówi)
Dziś chciałabym wam opowiedzieć o przyjaciołach. 
Chciałabym pochwalić się ze mam przyjaciółkę "od zawsze" ale niestety, moje "przyjaznie" były nieudane je byłam zbyt ufna i te znajomości kończyły się po maksymalnie roku. Jednak w gimnazjum poznałam prawdziwą  przyjaciółkę która wytrzymuje ze mną juz trzeci rok i chyba jeszcze trochę chce wytrzymać 😊 Lidka  moja jest ze mną zawsze i wie o mnie wszystko.
Ale mam też innych przyjaciół. Innych, trochę mniej best. Mówię tu o mojej Marci,  Kasi i Gosi. Uwielbiam je wiem ze mogę na nie liczyć i staram się aby one mogły liczyć na mnie.
Na prawdę, przyjaciele dają nam szczęście i nie wyobrażam sobie życia bez nich 😊
Nie mogłabym nie wspomnieć tu o mojej Julce, współautorce  bloga Feel it all. Mieszkamy MEGA daleko ale pisze się z nią cudownie i mam nadzieje ze kiedyś się  spotkamy 😊😊
Na dziś to tyle, do zobaczenia niedługo 😚😘😙.
   A WY JAKI MACIE STOSUNEK DO PRZYJACIÓŁWYOBRAŻACIE SOBIE ŻYCIE BEZ NICH?

Zapraszam was na mojego:
Instagrama Martusska2000
Snapchata  Martusska2000
Gdzie pełno moich przyjaciół  bez których nie potrafię żyć 😻😻

1 komentarz: